dijous, 18 de febrer del 2010

Investigacions: Comunicació & Begudes Alcohòliques

Un els criteris que ens permeten delimitar la publicitat d'altres formes de comunicació al servei de les empreses i institucions és el de l'existència d'un tipus de formats, per oposició a totes les altres formes de comunicació a les que s'arriba a través dels mitjans (premsa, ràdio, televisió, Internet...). Però per endinsar-nos en el terreny dels objectius que es poden aconseguir a través de les diverses tècniques de comunicació corporativa, pot resultar útil analitzar el conjunt de formes de comunicació que posen en pràctica sectors que, per diversos motius, tenen molt limitada o restringida la possibilitat de fer publicitat. En aquests casos, es veu molt més clara quina és la importància de la comunicació corporativa, a través de quins elements es transmet, etc... Per això, la proposta d'analitzar tres sectors concrets: el dels productes del tabac, el de les begudes alcohòliques i el dels medicaments. Repartirem els grups per repartir aquests grups. Quan prepareu la fitxa, podeu proposar quin dels tres grups preferiu; i d'aquí dues setmanes, (dimarts) tanquem el tema. Nota: aquest missatge s'anirà actualitzant fins que quedin clars els objectius i metodologia que aplicarem en els treballs. Fases de la recerca:
  1. Metodologia i anàlisi de la situació.
  2. Anàlisi de la documentació (anuncis, notícies, publireportatges..)
  3. Plantilla d'anàlisi de la publicitat
  4. Anàlisi dels grups de discussió
  5. Conclusions preliminars.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada